برپایی غرفه های فرهنگی ورزشی در منطقه ۴

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، غرفه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۴ در جوار مقبره الشهدای دانشگاه امام حسین(ع) کار خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "سید حسین میر اسماعیلی " با اشاره به برپایی ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه امام حسین(ع) گفت : در نمایشگاه "رزم همایش" ویژه دفاع مقدس که با شعارهای "ما مقتدریم" و "میهمان حاج قاسم" با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) و ناحیه مقاومت بسیج کربلا در حال آماده سازی است، غرفه‌های متنوع فرهنگی، سلامت، بانوان، ورزش و خانه کودک از روز ۳۱ شهریور مصادف با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس به مدت هفت شب  پذیرای شهروندان  است .
او گفت : به منظور رعایت کامل دستورالعمل های کرونایی خدماتی شامل تست  تب سنجی ، سنجش اکسیژن خون ، اندازه گیری فشار خون و مشاوره طب سنتی و تغذیه در غرفه سلامت به بازدیدکنندگان از رزمایش ارائه می شود.
مدیر روابط عمومی منطقه ۴ از برپایی نمایشگاه عکس و دلنوشته شهدا خبر داد و افزود : در غرفه فرهنگی علاوه بر برپایی نمایشگاه ، اهدا سربند، عکس یادگاری، فروشگاه کتاب های فرهنگی و لوازم التحریر ایرانی و.. از خانواده معزز شهدای دفاع مقدس قدردانی می شود.
او در ادامه به فعالیتهای ورزشی غرفه تربیت بدنی اشاره کرد و گفت : در غرفه ورزش بازی های فوتبال دستی ، ایر هاکی و بسکتبال خیابانی به صورت مسابقه برای شهروندان برگزار و در پایان از نفرات برتر تقدیرخواهد شد.
میراسماعیلی در ادامه به تشریح سایر غرفه ها پرداخت و گفت : در غرفه بانوان ضمن تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده شهدای معزز، ملزومات حجاب و عفاف، مشاوره خانواده ارایه می شود و در غرفه کودک  نمایش عروسکی ، بازی و سرگرمی  و درغرفه مطالعات ثبت نام قرعه کشی هر شب به شهروندان ارائه می شود.
او با اشاره به فضاسازی محیطی نمایشگاه رزم همایش گفت : سعی شده تا با طراحی و نصب المانهای مرتبط با دفاع مقدس فضایی در خور و شان  این برنامه طراحی شود تا صحنه‌های جبهه دفاع مقدس برای شهروندان تداعی شود.
نمایشگاه رزم همایش از اوایل مهر ماه و از نماز مغرب میزبان شهروندان تهران است.

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
کد خبر: 13104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =