تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط شهردار منطقه ۲۱

جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرداری منطقه ۲۱ و با حضور نمایندگان ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار و حوزه مقاومت بسیج شهید ارغوانی منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رضا رجب زاده با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن آیین های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر دوران دفاع مقدس را به دو قسمت تقسیم کنیم یک بخش از آن سخت افزاری و قدرت نظامی و بخش دیگر در واقع روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است.

رجب زاده گفت: کاربرد ایثارگری، شهادت‌طلبی و مقاومت در تمام دوره ها و در همه جنگ ها مشترک است و در همین زمان که کشور درگیر کروناست نیز کادر درمان، نیروهای جهادی و گروه های مختلف جانانه به میدان آمده و شبانه روز برای حفظ جان مردم در تلاش هستند و این یعنی روحیه ایثارگری در ایام کرونا نیز به شکل دیگری ادامه پیدا کرده و ترویج روحیه ایثارگری یکی از تجلی های هشت سال دفاع مقدس است.

رجب‌زاده در خصوص اقدامات شهرداری منطقه ۲۱ به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی گفت: قطعا منطقه تلاش خواهد کرد با بسیج تمام نیروها و به بهترین نحو ممکن، آیین های بزرگداشت دفاع مقدس را در منطقه ۲۱ برگزار کند.

 اقداماتی نظیر فضاسازی محیطی، اعزام نمادین نیروها به جبهه، نصب استیکر ها بر روی تاکسی ها، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزاری، مسابقه کتابخوانی، سرکشی از خانواده های محترم شهدا، نصب تمثال شهدا در منطقه، نثار گل و ادای احترام به شهدای گمنام، تقدیر از مدیران ایثارگر و رزمنده، برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی، تقدیر از رزمندگان شاغل در شهرداری تهران که بیش از ۲۴ ماه سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل را داشتند، تقدیر از رزمندگان بازنشسته شهرداری تهران، شکیل ستاد نقش شهرداری تهران در هشت سال دفاع مقدس با پیام شهردار محترم تهران و برگزاری مراسم رونمایی از ۸ اثر فاخر دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه ۲۱ است.

همچنین تاکنون خطوط سنگرهای نمادین در جلوی ساختمان های اداری شهرداری منطقه۲۱ احداث شده و نمایشگاههای عکس یادواره شهدای دفاع مقدس نیز در ساختمان های اداری شهرداری منطقه ۲۱ برپا شده است.

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 13112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =