راه اندازی طرح واکسیناسیون سیار شهری کرونا در منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از اجرای طرح واکسیناسیون سیار با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران و با هدف دسترسی آسان خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت، در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با اشاره راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در منطقه، اظهار داشت: با توجه به مشکل دسترسی شهروندانی که ناتوان بوده و امکان حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه را ندارند، طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران برای اولین بار در شهر تهران در منطقه ۷ راه اندازی شد.

حاجوی در ادامه با اشاره به اینکه از زمان شروع واکسیناسیون، شهرداری با تمام توان در کنار کادر درمان و بهداشت حضور داشته است، گفت: با اجرای این طرح شهروندانی که در منزل خود هستند و امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آنها دشوار است، تزریق واکسن جلو درب منازل آن ها انجام می شود تا تمامی شهروندان سطح منطقه هر چه سریعتر در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

او با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در درجه اول مبارزه با بیماری قرار دارد، خاطر نشان کرد: طرح واکسیناسیون سیار شهری با هدف جلوگیری از ازدحام شهروندان بویژه افرادکم توان در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، توسط یک‌دستگاه آمبولانس با حضور کادر درمان هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعداز ظهر برای پوشش واکسیناسیون خانواده معزز شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت در سطح محلات منطقه اجرا می شود.

 در طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت که با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران و شهرداری منطقه ۷ در حال اجرا است، روزانه به طور میانگین ۵۰ نفر از شهروندان دُز واکسن خود را دریافت می کنند.

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 13121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =