مناسب سازی ۹۰ درصد ایستگاه های اتوبوس ویژه تردد جانبازان و معلولان

شهردار منطقه ۱۷ بابیان اینکه تردد آسوده در معابر حق همه گروه های جامعه است، گفت: مناسب سازی ۹۰ درصد ایستگاه های اتوبوس معابر منطقه ۱۷ برای تردد جانبازان و معلولان صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه در این خصوص اظهارداشت: در این محدوده از پایتخت  ۴ ایستگاه اتوبوس بی آر تی، ۶۸ ایستگاه اتوبوس عادی و ۳ ایستگاه مترو وجود دارد که در یک سال اخیر تمامی این ایستگاه ها برای تردد آسوده و ایمن جانبازان و معلولان از سوی کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ پایش شده است.

لطفی افزود: در ۴ ایستگاه بی آر تی به شکل کامل تردد برای جانبازان و معلولان فراهم است و از ۶۸ ایستگاه اتوبوس معابر شهری این منطقه نیز ۴۸ ایستگاه دارای سرپناه هستند که مسیر تردد آسوده برای تردد جانبازان و معلولان فراهم شده است.

 لطفی ادامه داد: مسیر تردد جانبازان و معلولان در سه ایستگاه مترو عبدل آباد، شریعتی و زمزم نیز مناسب سازی شده و همچنین در بخشی از ۲۰ ایستگاه اتوبوس فاقد سرپناه نیز مسیر تردد ایمن فراهم شده است.

لطفی افزود: طبق آمار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ نزدیک به ۹۰ درصد ایستگاه های اتوبوس این منطقه مناسب سازی تردد برای جانبازان و معلولان صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: مناسب سازی ده درصد باقی مانده ایستگاه های اتوبوس به دلیل فعالیت های فنی و عمرانی در پیاده رو و احداث و مرمت نهرهای آب های سطحی اطراف ایستگاه های اتوبوس  به کندی پیش می رود.

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 13131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =