مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در شمال تهران افزایش یافت

شهرداری در کنار سایر دستگاه ها با احساس مسئولیت و اهتمام ویژه در زمینه توسعه مراکز واکسیناسیون، مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ شرق منطقه یک در شهرک شهید محلاتی را همزمان با 25 مرکز دیگر در شهر تهران، تقدیم عرصه عمومی خدمت به شهروندان نمود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه  با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مرکز واکسیناسیون شرق شهرداری منطقه یک در شهرک شهید محلاتی که صفر تاصد آن محصول مجموعه شهرداری است، آماده خدمات رسانی به شهروندان شد و به زودی مرکز واکسیناسیون ولنجک نیز آماده می شود تا مشمولین تزریق واکسن بتوانند در کمترین زمان واکسینه شوند.

موسوی افزود: این مرکز با استفاده از پتانسیل های خود منطقه و با مشارکت ستاد بحران، اداره سلامت، همکاری معاونت ها و شهرداری ناحیه ۱۰ در پایگاه چند منظوره ستاد بحران شهرداری منطقه یک واقع در میدان صاحب الزمان(عج) شهرک شهید محلاتی با آماده سازی ۶ غرفه راه اندازی شده است.

شهردار منطقه یک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در عرصه مقابله با ویروس کرونا با مشارکت کلیه نهادها و حضور موثر و داوطلبانه مردم، شاهد روحیه ایثار و از خود گذشتگی و وحدت و وفاق کم نظیری هستیم که یادآور دوران پرشور دفاع مقدس است.

به مناسبت هفته دفاع مقدس مرکز واکسیناسیون شهدای صابرین نیز با مشارکت شهرداری منطقه یک و نیروی زمینی سپاه چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه با حضور فرماندهان نظامی، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری و شهروندان در محله دارآباد افتتاح شد.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کد خبر: 13150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =