تجلیل از ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ همزمان با هفته دفاع مقدس با ایثارگران شاغل در منطقه دیدار و از ایثار و استقامت آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی طی نشست صمیمی با ایثارگران سرافراز دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را بهانه ای برای ترویج ارزش های دوران  جنگ و نمایش اتفاقات و رشادت های رزمندگان برای تحکیم ارزش های دینی و حفظ کیان کشور دانست و از مجاهدت و استقامت ایثارگران معزز در راه حفظ اسلام، میهن و زنده نگهداشتن آرمان های امام راحل قدردانی کرد.
او با نقل گوشه ای از خاطرات دوران جنگ و وحدت رویه حاکم بین مردم برای مشارکت و ایفای نقش در جنگ، خواستار ثبت و مکتوب کردن این خاطرات تکرارنشدنی توسط نهادهای مسئول به منظور جلوگیری از فراموشی آن ها شد.  
شهردار منطقه در ادامه مجاهدت سربازان دوران جنگ و دفاع مقدس را مبتنی بر انگیزه های دینی دانست و بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید به عنوان وظیفه ای همگانی تأکید کرد.
توکلی تکریم خانواده معظم شهدا و دیدار با جانبازان و رزمندگان معزز را از اولویت برنامه های اجرایی بویژه در مناسبت های مختلف سال اعلام و ابراز امیدواری کرد با  فعالیت و تلاش جهادی و کسب رضایت بتوانیم به رضایت خدا و تداوم راه شهدا دست پیدا کنیم.
این مسئول در بخش دیگری از این نشست به برپایی رزم نمایش معبر و نمایشگاه یاد یاران در بوستان ولایت اشاره کرد و آن را حرکتی ارزشمند در راستای یادآوری و زنده نگه داشتن خاطرات دوران دفاع مقدس وایثارگری رزمندگان با بازسازی صحنه های جنگ دانست و از همکاران ایثارگر دعوت کرد تا به همراه خانواده از این رزم نمایش دیدن کنند.
 تقدیر از ۱۷ همکار ایثارگر شاغل در شهرداری این منطقه با اهدای لوح و هدیه، پایان بخش این مراسم بود.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 13176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =