خدمت‌رسانی رایگان خط یک مترو و تاکسی‌ ون‌های مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین 

شهر: شهرداری تهران قرار است با خدمت رسانی بیشتر از تجمع زیاد جلوگیری و از میزان تجمعات کاهش داده شود، همچنین در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار شهر، حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در جلسه ستاد جاماندگان راهپیمایی اربعین با مدیران شهری و مدیران مرتبط- یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰- گفت: اربعین امر فوق العاده ای است که نوکری در آن نیز فوق العاده است. گویی اتفاقی در آسمان می افتد که فقط عرشیان آن را می فهمند. 
او افزود: در رابطه با روز اربعین و برنامه‌های جاماندگان اربعین در تهران در واقع باید تاکید کنیم که مراسم، تبلیغ و  تجمع نداریم اما مردم نشان دادند که به عشق امام حسین(ع) به خیابان می‌آیند . تجربه نشان داده که وقتی مرزها برای روز اربعین و سفر مردم بسته باشد، مراسم جاماندگان اربعین در تهران با استقبال و جمعیت بیشتری روبه رو می‌شود. بنابراین وظیفه ذاتی ما حمایت، جاروکشی زیر پای مردم و حمل و نقل و ... است. باید با خدمت رسانی بیشتر از تجمع زیاد جلوگیری کنیم و میزان تجمعات را کاهش دهیم.
 در ادامه این جلسه، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خدمات حمل و نقلی شهرداری برای مراسم جاماندگان اربعین در مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان گفت: تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده و در حوزه های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی آمادگی لازم را برای خدمت به شهروندان حاضر در مراسم پیاده روی دارند.  
به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی،  استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.

۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 13195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =