شهروندان تهرانی شورای شهر ششم را انقلابی می‌دانند

شهر: سردار فدوی ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: تجلی ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی دیده شد و همه دیدیم که با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌ها چه کارهایی توانستیم انجام دهیم. 

به گزارش شهر، سه شنبه- ۶ مهر ۱۴۰۰- سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهاردهمین جلسه‌ شورای اسلامی شهر تهران حاضر شد و گفت: روزی در صحرای کربلا ستمی بر امام حسین (ع) و اهل بیتش رسید که بسیار دردناک است. معرفت بسیار مهم است تا زمانی که همه عالم معرفت به امام حسین پیدا نکنند ظهور اتفاق نخواهد افتاد. 

او با بیان اینکه انشاءالله این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج)  می دهیم، گفت: در ایام هفته دفاع مقدس هستیم، قطعا دفاع مقدس یک مقدمه بی نظیر برای ظهور بود که جوانان می توانند در آن اندیشه کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:  در این مسیر بسیاری عهد و پیمانی داشتند که برآن ماندند و شهید شدند و آن هایی هم که شهید نشدند به عهد و پیمان خود برقرار هستند. بسیاری با خباثت به ما حمله کردند و ایران تنها بود؛ ۸۵ کشور با ما جنگیدند. در هیچ مقطعی این دشمنی و اتحاد را پیدا نمی کنید. درحال حاضر  ۴۳ سال می شود که دشمنی آمریکا وجود دارد. 

فدوی یادآور شد: تجلی ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی دیده شد و همه دیدیم که با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌ها چه کارهایی توانستیم انجام دهیم. 

او گفت: در مرحله اول توان دفاع است که ما داریم، مرحله دوم توان بازدارندگی است که ایران می تواند کار کند،  در مرحله سوم اقدام ابتدایی است یعنی کشور بتواند اقدام ابتدایی انجام دهد و در مواجه با دشمن بازدارندگی ایجاد کند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهروندان، شورای شهر ششم را شورایی انقلابی می‌دانند و امروز باید از ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 13244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =