کاهش زمان صدور پروانه با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی

چمران گفت: تلاش ما این است که با استفاده از فضای مجازی رفت و آمدها برای اخذ صدور پروانه به حداقل برسد. البته الزامی نیز وجود دارد که شهرداری راهکارهای عملی تر صدور پروانه را در مدت زمان کوتاه ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- ۶ مهر ۱۴۰۰- در چهاردهمین جلسه‌ شورا، در جمع خبرنگاران گفت: امروز یک دستور جلسه مهم در شورا مطرح شد که بسیار تخصصی است. این مسئله در چند روز گذشته بررسی شد و شورا اختلاف نظری با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری داشت. پیشنهاداتی هم ارائه شد که بسیار مفصل بود و بنده و اعضای شورا روی این پیشنهادات نطراتی خواهیم داشت. مقرر شد  این طرح با یک هفته تعویق در شورا مطرح شود و مورد بررسی بیشتر قرار گیرد. در نهایت نتیجه بسیار خوبی داشته باشد تا از طولانی شدن صدور پروانه جلوگیری کنیم.

چمران ادامه داد: تلاش ما این است که با استفاده از فضای مجازی رفت و آمدها برای اخذ صدور پروانه به حداقل برسد. البته الزامی نیز وجود دارد که شهرداری راهکارهای عملی تر صدور پروانه را در مدت زمان کوتاه ارائه دهد که هفته آینده مطرح خواهد شد.

او در خصوص برگزاری جلسات شورا در هفته بیان کرد: هر زمان نیاز باشد که جلسه ای تشکیل شود و مباحثی مطرح شود می توانیم علاوه بر دو جلسه در هفته، جلسات اضافه نیز برگزار کنیم. باید مسائل بررسی شود و بعد در شورا مطرح شود تا نتایج خوبی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در عین حال اعضا اینگونه در کنار یکدیگر کار نکردند پس نیاز به مشورت دارند و هنگامی که جلسات به این صورت برگزار می شود امکان مشورت وجود ندارد. مرتبا تقاضا می شود که جلسه ای برای مشورت و نظرخواهی برگزار شود.

او افزود: این نیاز وجود دارد تا مانند گذشته با شهردار تهران جلسه مشورتی داشته باشیم و مسائل و موضوعات مختلف مطرح کنیم. جلسه هفتگی با شهردار تهران در صحن شورا احیا خواهد شد.

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 13252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =