رفع سد معبر و مزاحمت صنفی در طرح استقبال از مهر

رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای طرح رفع مزاحمت و رفع سدمعبر اصناف خبر داد و گفت: طرح استقبال از مهر با آمادگی کامل رفع سدمعبر و مزاحمت صنفی در کلیه معابر منتهی به مدارس اجرا می‌شود .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معصومه غلامعلی رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه۱۷  با اعلام این خبر گفت: ضمن برقراری گشت سیار خودرویی در نواحی سه گانه و استقرار نیروی ثابت در مقابل مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از هرگونه بساط گستری ، دستفروشی و فروش میوه توسط وانت بارهای مقابل مدارس جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ضمن تاکید بر استمرار اجرای طرح انضباط شهری و قدردانی از شهروندان قانونمند ادامه داد: برقراری نظم بدون حمایت شهروندان امکان پذیر نخواهد بود و شهروندان هرگونه تخلفات شهری اعم از سدمعبر و مزاحمت صنفی را میتوانند از طریق سامانه ١٣٧ گزارش کنند.

او تصریح کرد:رفع سدمعبر و مزاحمت شغلی مشاغل آلاینده به ویژه در  اماکن پرتردد همواره در دستور کار قرار داشته تا شهروندان تردد آسانی را در محدوده داشته باشند.

غلامعلی افزود: در این طرح واحدهای صنفی متخلف که شامل اصناف صافکاری ،نقاشی و تعمیرات خودرو شناسایی و پس از اخطار و تذکر شفاهی ، کمیته رسیدگی به اصناف مزاحم تشکیل و طبق بند ٢٠ ماده ٥٥ نسبت به پلمب اقدام خواهد شد .

او یادآور شد: اکیپ مبارزه با جانوران مضرشهری این منطقه دریک طرح ضربتی اقدام به طعمه گذاری ٢١٠ منفذفعال موش درکنار مساجد، تکایا، حسینیه ها، مواکب و ایستگاه های صلواتی نیز در این ایام انجام داده اند.

غلامعلی خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی ، اکیپ های مبارزه با جانوران مضرشهری با توزیع تله چسبی به خادمان و آموزش چهره به چهره، منافذ فعال ورود و خروج موش در مسیرهای منتهی و اطراف حسینیه ها و تکایا راشناسایی و طعمه گذاری و انسداد کردند.

۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 13268

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =