تجلیل از ۱۱ پیرغلام و مفاخر حسینی در ویژه‌برنامه «پرده عشاق»

آیین تجلیل ۱۱ نفر از پیرغلامان و مفاخر حسینی شهر تهران در قالب ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «پرده عشاق» در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تجلیل ۱۱ نفر از پیرغلامان و مفاخر حسینی شهر تهران در قالب ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «پرده عشاق» در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود. این ویژه‌برنامه یکشنبه ۱۱ مهر از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان، پیرغلامان و مفاخر حسینی و شخصیت‌های فرهنگی هنری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

در این مراسم که به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و صفر برگزار می‌شود، از مهدی امین فروغی، داوود علیزاده، علاءالدین قاسمی، ابوالحسن میرزاعلی، داوود فتحعلی بیگی، جلیل فرجاد، حجت‌الاسلام محمد اکبرپور اهری، حسین اسرافیلی، محسن طاهری، مریم سقلاطونی و محسن آخوندزاده تجلیل می‌شود.

همچنین تکریم خانواده‌های حجت کسری و علی لندی بخش ویژه این مراسم است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت هویت دینی شهروندان، معرفی و تکریم مفاخر حسینی و نخبگان مذهبی در نخستین فرهنگ‌سرای پایتخت برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای بهمن در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی واقع شده است.

۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 13344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =