3079 نفر از شهروندان تهرانی در مراکز خودرویی واکسینه شدند

شهروندان تهرانی از انجام واکسیناسیون مراکز خودرویی تزریق واکسن استقبال کردند. آمار تجمیعی واکسیناسیون چهار مرکز جدید خودرویی که از اول مهرماه در قالب پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا از سوی شهرداری تهران فعال شده اند نشان می دهد که تا پایان روز جمعه ۹ مهرماه بیش از ۳ هزار و ۷۹ نفر از شهروندان جهت واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کرده اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، همزمان با اجرای این پویش ۲۶ مرکز واکسیناسیون ثابت، خودرویی و سیار راه اندازی شده است که شهروندان می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، مراکز خودرویی این امکان را برای شهروندان پیش می آورند که بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو تزریق واکسن را دریافت نمایند و بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز ثابت از طریق این مراکز اقدام نمایند.

بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران مجموع واکسن های کرونا تزریق شده در ۴ مرکز خودرویی شهرداری تهران بیش از ۳ هزار و ۷۹ دُز واکسن طی ۱۰ روز رسیده که شامل مرکز واکسیناسیون شهید دوران: ۱۰۴۸ دز، مرکز واکسیناسیون چیتگر ۴۵۹ دز، مرکز واکسیناسیون شهید آیت الله سعیدی ۶۴۸ دز و مرکز واکسیناسیون علم و صنعت ۹۲۴ دز تزریق واکسن است.

۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 13358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =