آغاز به کار پایگاه واکسیناسیون شهید کافی در منطقه ۱۹

مراکز واکسیناسیون منطقه ۱۹ با هدف تسریع و تسهیل روند تزریق واکسن کرونا به شهروندان افزایش یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در تکمیل این خبر گفت: در همین راستا مرکز شهید کافی در کنار سایر مراکز بهداشت جنوب تهران جهت تزریق واکسن به گروه های سنی ۱۲ سال به بالا با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران و خانه کارگر منطقه در محله عبدل آباد راه اندازی شده است.
به گفته او مراکز بهداشت امام صادق (ع) در ورودی شهرک احمدیه، امام محمد باقر(ع) در روستای مرتضی گرد، امام علی (ع) در شهرک رسالت و امام حسن مجتبی (ع) در انتهای خانی آباد جنوبی، دادوش در خیابان سبلان، نعمت آباد در خیابان سهیل و اسماعیل آباد واقع در محله دولتخواه و همچنین دانشکده پردیس دندانپزشکی در خیابان شهید زلفی و سوله بحران بوستان بزرگ ولایت از دیگر مراکز واکسیناسیون در این منطقه هستند.
به منظور ارائه خدمات واکسیناسیون خودرویی به شهروندان نیز ضمن فعالیت ۲۴ ساعته ۹ گیت فعال در  بوستان ولایت، یک سایت خودرویی دیگر نیز در مرکز خرید و فروش خودرو آیت اله سعیدی به تازگی آغاز به کار کرده است.  
شهردار منطقه در بخش دیگری از این خبر به استقرار تیم جهادی در سرای محله دولتخواه جنوبی به منظور ارائه خدمات رایگان سلامت محور اشاره کرد و افزود: این اقدام با مشارکت انجمن احیاء القلوب سپاه بسیج ناحیه ابوذر در راستای بهبود وضعیت سلامت شهروندان بویژه محلات کم برخوردار صورت گرفت.
ویزیت پزشکی، روانشناسی، تغذیه، طب سنتی، بینایی سنجی و معاینه دهان و دندان از جمله خدمات ارائه شده توسط تیم جهادی بود.
این طرح همچنین با مشارکت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و توسط اکیپ سیار تزریق واکسن در کوره پزخانه های ناحیه سه نیز انجام شد.
 

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 13377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =