مدیریت شهری در کنار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور است

مدیریت شهری در کنار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در حد توان و بضاعت خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و آماده همکاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه به همراه جمعی از مدیران شهری در نشست با ناصر قفلی خیر مدرسه ساز و رئیس و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن بیان مطب فوق افزود: حضور مؤثر و دلسوزانه خیرین و اقدامات به موقع آن ها در کنار مسئولین در عرصه های مختلف خدمات رسانی در جامعه، شایسته تقدیر است.
موسوی افزود: امروزه دستان یاریگر خیرین و مشارکت های داوطلبانه مردمی در کنار سازمان ها و دستگاه های متعدد خدمات رسان، از سویی سبب ارتقای عملکرد و اقدام به موقع و با کیفیت در سطح جامعه شده و از سویی دیگر نیز هم افزایی ایجاد شده، زمینه ساز وحدت و یکپارچگی ملی در رویارویی با جامعه جهانی است.
او با اشاره به نامگذاری خیابان دکتر محمدرضا حافظی، خیر مدرسه ساز در محله قیطریه گفت: ما مفتخر هستیم با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، خیابان داد در محله قیطریه به خیابان دکتر حافظی تغییر نام یافت و این خیابان به آوازه‌ی نیکوی این خیر مدرسه ساز مزین شد تا فرهنگ سازی موثری در جلب مشارکت شهروندان در این کار خدا پسندانه باشد و بتوانیم با همکاری یکدیگر سرانه های فرهنگی و آموزشی را در سطح کشور و همچنین شهر تهران ارتقا بخشیم.
ناصر قفلی خیر باسابقه و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز ضمن قدردانی از همکاری هایی که تا کنون شهرداری منطقه یک با آن مرکز داشته است گفت: هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست، مدرسه سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال ها اجر آن باقی خواهد ماند و بزرگترین تاثیر این کار خیر، سلامتی و آرامش است که می توان حتی با مشارکت در کمک هزینه یک آجر در آن سهیم بود.

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 13387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =