برگزاری تور «تهران‌گردی» برای دانشجویان کشورهای خارجی

ستاد گردشگری شهرداری تهران به مناسبت «هفته تهران» اقدام به اجرای ویژه برنامه های مختلف در حوزه های گردشگری، فرهنگی اجتماعی و هنری کرده است.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری به مناسبت هفته تهران از اجرای تور تهران‌گردی «سلام تهران» ویژه دانشجویان سال اول دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) خبر داد و بیان کرد: به مناسبت هفته تهران (۱۲ تا ۱۸ مهر ماه) ویژه برنامه «سلام تهران» را با اجرای تور تهران‌گردی برگزار کردیم. این تور در روزهای یکشنبه ۱۸ مهر و چهارشنبه ۲۱ مهر (روزانه برای۸۰ دانشجو) برگزار میشود و دانشجویان از موزه ملک،ارتباطات و میدان مشق بازدید می کنند.

رئیس ستاد گردشگری هدف از اجرای این برنامه را آشنایی و معرفی جاذبه های گردشگری شهر تهران و فرهنگ ایرانی به دانشجویان کشورهای افغانستان، ترکیه، غناء و عراق دانست و توضیح داد: این تور برای دانشجویانی است که در ایران تحصیل و زندگی می کنند و با سنت های ایرانی آشنا نیستند، برگزاری چنین توری میتواند قسمتی از فرهنگ غنی ایران و تاریخچه تهران را به آنها معرفی کند. 

 کاظمی درباره برگزاری وبینار درحوزه گردشگری توضیح داد: این وبینار با عنوان «سیرتاریخی،گردشگری، شهری و خدمات شهری» برگزار میشود و در ادامه از گاه شمار یکصد سال گردشگری ایران و قالب جدید سایت Visit.tehran.ir  رونمایی میکنیم.

علاقمندان جهت کسب اطلاع از ویژه برنامه «سلام تهران» می توانند به سایت VISIT.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 13499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =