اجرای طرح پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن در منطقه ۴ 

محمد محمددوست، شهردار منطقه ۴ تهران گفت: با تجهیز و در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز ۱۲ مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹، پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن، در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با اشاره به تعداد مراکز و امکانات واگذار شده مراکز واکسیناسیون گفت: پارکینگ باغ پرندگان، پادگان ۰۶ سابق، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه امام حسین(ع) و شهید سلیمانی، پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران شهید عبادی، شهید بروجردی و شهید صیاد شیرازی، مجتمع پزشکی هلال احمر و مجموعه ورزشی آرش میراسماعیلی از جمله مراکز شاخص واکسیناسیون منطقه ۴ هستند که امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اختیار این مراکز گذاشته شده است.

محمددوست با اشاره به شروع به کار واکسیناسیون در منطقه ۴ افزود: از ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ طرح بالینی تزریق واکسن برکت آغاز و از سوم خرداد سال جاری نخستین مرکز واکسیناسیون این منطقه، در پارکینگ باغ پرندگان به بهره برداری رسید . هم اکنون تعداد این مراکز به ۱۲ عدد رسیده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ کلیه شهروندان اعم از افراد بالای ۱۲ سال و بزرگسالان دو دز واکسن را دریافت کنند.

او تاثیر کمپین تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه ۴ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش سرعت عبور از پیک پنجم کرونا، کاهش مرگ و میرها در مقایسه با سال گذشته و تشویق شهروندان به مشارکت با مدیریت شهری از موضوعات قابل توجه در این پویش مردمی است.
شهردار منطقه ۴ افزود: همزمان به آغاز پویش تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن، طرح واکسیناسیون سیار اقشار آسیب پذیر و کودکان کار، اسکان‌های کارگری، مراکز نگهداری معتادان و افراد بی‌سرپرست و اتباع خارجی نیز آغاز شد و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ با واکسیناسیون این افراد بر سرعت ایمنی جامعه افزوده شود.

۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 13500

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =