هر ایستگاه مترویی که قابلیت بهره برداری دارد نباید تا زمان افتتاح رسمی متوقف شود

شهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم افتتاح رسمی ایستگاه شهید رضایی از خط ۶ متروی تهران گفت: طبق دستور شهردار تهران هر ایستگاهی که قابلیت بهره برداری دارد، نباید تا زمان افتتاح رسمی متوقف شود.

به گزارش شهر، صبح امروز سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی مراسم افتتاح ایستگاه شهید رضایی از خط ۶ مترو که با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری انجام شد، با تأکید بر اهمیت ایستگاه شهید رضایی، گفت: محدوده نزدیک به این ایستگاه دارای بافت جمعیتی متراکم و پر ترددی است و وجود یک ایستگاه مترو در این منطقه امری ضروری بود که خوشبختانه امروز بهره برداری رسمی از آن با حضور شهردار تهران انجام شد و پیش بینی می‌شود یکی از پر مسافرترین ایستگاه های متروی تهران باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ایستگاه شهید رضایی از خط ۶ متروی تهران از چند روز قبل مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: طبق دستور شهردار تهران هر ایستگاهی که قابلیت بهره برداری دارد، نباید تا زمان افتتاح رسمی متوقف شود و باید برای تسریع جهت رفاه حال شهروندان مورد بهره برداری قرار گیرد.

سید مجتبی شفیعی ادامه داد: حدود ۲۵۰ میلیارد تومان در مرحله نخست و حدود ۵۰ میلیارد تومان دیگر برای ورودی بعدی که در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه ایستگاه شهید رضایی است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ ایستگاه شهید رضایی از خط ۶ مترو دارای زیربنای حدود ۹ هزار و۵۰۰ مترمربع ،در عمق ۲۴ متری از سطح زمین ، ۶ دستگاه آسانسور و ۸ رشته پله برقی است.

همچنبن ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاه خط ۶ مترو محسوب می‌شود که در خیابان هفده شهریور، پایین‌تر از میدان خراسان قرار دارد.

۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 13541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =