آغاز به کار آزمایشی فروشگاه شهروند همت

چهل و چهارمین شعبه فروشگاه شهروند با نام "شهروند همت" در منطقه ۲۲ تهران محله چیتگر، با حضور مدیرعامل شرکت شهروند و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، میرجلیل نگارنده مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در حاشیه افتتاح آزمایشی این فروشگاه با بیان اینکه فروشگاه همت (چیتگر)دومین شعبه شهروند در منطقه ۲۲ است، اضافه کرد: با توجه به بافت شهری این منطقه از پایتخت و توسعه چشمگیر جمعیت لزوم توسعه شعب شهروند در این منطقه بااهمیت است، امیدواریم با افتتاح رسمی فروشگاه همت که جز نسل نوین شعب شهروند است شاهد رضایت بیشتر شهروندان پایتخت باشیم.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه شهروند همت دارای تنوع کالایی بالا و خدمات متنوع است، افزود: فروشگاه همت واقع در مجتمع‌ اداری تجاری تماس در محله چیتگر با بکارگیری مدرن‌ترین تجهیزات فروشگاهی و مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع تجهیز و راه‌اندازی شده و بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ بارکد کالایی را در خود گنجانده است،  تلاش کردیم در این شعبه مجموعه‌ای از خدمات همچمون، قصابی، نانوایی و ارائه غذای آماده گرم را برای رفاه حال شهروندان فراهم کنیم.

نگارنده در ادامه افزود: امیدواریم با پایان آخرین مراحل تجهیز و آماده‌سازی فروشگاه طی روزهای آینده و با حضور مدیران ارشد شهری شاهد افتتاح رسمی چهل و چهارمین شعبه شهروند و دومین آن در منطقه ۲۲ تهران باشیم، این شعبه به دلیل همجواری با مراکز تفریحی و خدماتی متعددی که در محله چیتگر واقع شده است، قطعا می‌تواند نقش موثری در تامین کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان داشته باشد.

او درباره تدابیر شهروند برای حمایت از سبد خانوارها تاکید کرد: به طور کلی تامین کالا در شهروند به گونه‌ای است که قیمت تمام شده و به دنبال آن قیمت مصرف کننده مناسب‌تر باشد، کمااینکه در حال حاضر قیمت بسیاری از کالاهای اساسی در فروشگاه‌های شهروند نسبت به سطح بازار از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

نگارنده در ادامه گفت: شهروند با کم کردن حاشیه سود خود و مذاکره با تامین‌کننده‌ها در صدد است قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده و در نهایت کالا و خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین در خصوص توسعه شعب شهروند بیان کرد: در تلاش هستیم با بررسی و رعایت استانداردهای لازم توسعه نسل نوین شعب شهروند را در پایتخت و دیگر کلانشهرها عملیاتی کنیم همچنین شکل جدیدی از فروشگاه‌های شهروند در قالب فروشگاه اکسپرس و با مقیاس کوچک در حال آماده سازی است که روز گذشته دومین نمونه آن در وزارت راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

نگارنده افزود: طرح توسعه و راه‌اندازی این فروشگاه‌ها با هدف رونق فروش سازمانی و از طرفی ارائه خدمات به کارکنان شاغل در سازمان‌ها اجرایی شده است که با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی شاهد افتتاح دیگر شعب آن در سایر سازمان‌ها و نهادهای کشور هستیم. 

۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: 13552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =