مراسم تقدیر از مجاهدان سبزپوش نیروی انتظامی

مراسم تقدیر از مجاهدان سبزپوش نیروی انتظامی قبله تهران با مشارکت شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، معاونان و فرمانده نیروی انتظامی و دادستان شهرستان ری، شهردار منطقه ۲۰ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده نیروی انتظامی با اجرای گروه‌های هنری، کیک نمادین اهدایی شهرداری  منطقه ۲۰ رونمایی و میان مدعوین توزیع شد.

 شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم با تبریک این هفته و قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی گفت: مسئولیت پذیری مهمترین ویژگی فردی عوامل برقرارکننده امنیت و آرامش در جامعه است و افزایش حس تعلق شهروندان به محل زندگی از مهمترین پیامدهای احساس امنیت در جامعه است.

افشار با بیان اینکه عوامل برقرار کننده امنیت و آرامش عمومی جامعه، نقش مهمی در افزایش حس تعلق شهروندان به محل زندگی شان دارند، افزود: اصلاح رفتارهای اجتماعی و اخلاقی و کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین نتیجه توسعه اقتصادی است.

او افزود: با توجه به اینکه شهرداری‌ها یک نهاد فرهنگی و اجتماعی هستند و در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند از این رو با همکاری و هم‌افزایی بیشتر می‌توان راهکارهای مشترکی را در این رابطه یافته و عملیاتی کرد.

 به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و به پاس تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و امنیت، از روسای کلانتری ها و پلیس راهور منطقه ۲۰ تقدیر به عمل آمد.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 13564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =