محدودیت‌ها نباید مانع پیشرفت پروژه های منطقه ۶ شود

شهردار قلب پایتخت با تاکید بر تسریع روند پروژه‌های منطقه گفت: درسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها باید بکوشیم موانع و محدودیت ها را مرتفع کنیم و با سرعت و دقت، پروژه‌ها را در جهت رفاه مردم به نتیجه برسانیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان در شورای معاونان و مدیران این منطقه که در بیستمین روز ماه مهر برگزار شد افزود: محدودیت‌ها نباید مانع پیشرفت‌ها شود و مدیریت شهری قلب پایتخت باید با تمام قوا در پیشبرد اهداف و تعالی شهر و خدمات مطلوب تر به شهروندان  کوشا باشد.

او ضمن سفارش بر سرعت بخشیدن در روند پاسخگویی به نامه‌های اداری و رسیدگی به هنگام  امور گفت: به منظور پیشبرد سریع و نیل به اهداف سازمان در اجرای  روند پروژه ها، هم افزایی و همگرایی بین تمامی معاونتها و نواحی تحکیم بیشتری یابد.

شهردار منطقه ۶ افزود: حوزه های مختلف با برنامه ریزی اصولی و همفکری و تعامل سازنده درون سازمانی تلاش نمایند تا قبل از شروع فصل زمستان به بهره برداری از پروژه های دردست اقدام است.    

بر پایه این گزارش، لیلا مینایی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۶ در ابتدای این جلسه گزارش کاملی از وضعیت پروژه های سطح منطقه، اعتبارات تخصیصی، درصد پیشرفت‌های فیزیکی، ریالی و رتبه عملکردی حوزه های اجرایی منطقه ارائه داد.

معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری حاضر در جلسه نیز ضمن تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های حوزه مربوطه با شهردار منطقه گفتگو کرده و پاسخگوی سوالات مطروحه از سوی ایشان شدند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.

۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 13632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =