پاسخگویی مدیران شهری به شهروندان غرب تهران

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمدجواد خسروی شهردار منطقه۹ و جمعی از معاونین و مدیران شهری با حضور در مسجد ۱۲ امام محله هوشیار ضمن اقامه نماز مغرب وعشاء با شهروندان شریف دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۹، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد برای تعامل با شهروندان گفت: منطقه۹ در زمره مناطقی است که توجه جدی مدیران ارشد شهری را برای حل مشکلات می طلبد.
او افزود: طبق برنامه ریزی های مقرر شده حضور در مساجد به صورت مستمر ادامه یابد تا مسائل مرتبط با امور شهرِ شهروندان پیگیری شود.
در ادامه خسروی شهردار منطقه۹ نیز  در این دیدار با تاکید بر حضور بی واسطه و مستقیم مدیران در بین شهروندان گفت: در راستای خدمت جهادی و تامین رضایت شهروندان جلسات دیدارهایی مردمی به صورت مستمر برگزار می شود تا ضمن گفت و گو با آنها، بتوان زمینه خدمت شایسته به مردم شریف را فراهم کرد.
لازم به ذکر است در ادامه و پس از اقامه فریضه مغرب و عشاء، درخواست های شهروندان نمازگزار مسجد ۱۲امام در حوزه های مختلف شهری اعم از عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و فرهنگی و اجتماعی مطرح و دستورات لازم برای مرتفع شدن آنها توسط مدیران شهری صادر شد.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 13649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =