برگزاری جشنواره بازی‌های مهارتی و حرکتی ویژه معلولان

در گرامیداشت هفته پاراالمپیک، جشنواره بازی های مهارتی و حرکتی ویژه معلولین اوتیسم و سندرم دان و با حضور تعدادی از معلولین اوتیسم و سندرم دان مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ گفت: جشنواره بازی‌های مهارتی و حرکتی ویژه معلولین اوتیسم و سندرم دان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، نمایندگان سازمان ورزش شهرداری تهران و تعدادی از مسئولان شهری با هدف افزایش نشاط و بهبود امید به زندگی در این قشر از جامعه، با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید مدرس برگزار شد.

افشار ترویج برنامه‌های مرتبط با زندگی پویا، ‌ارتقاء مشارکت معلولان در فعالیت‌های ورزشی، ایجاد شادی و نشاط برای افراد دارای معلولیت را از اهدف این برنامه عنوان کرد و افزود: در این جشنواره حدود ۵۰ نفر از معلولین اوتیسم و سندرم دان شرکت داشتند و در پایان به کلیه شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

او ادامه داد: به همین مناسبت مسابقات بوچیا ویژه جانبازان و معلولان با حضور تعداد ۲۸ نفر از منتخبان جانباز و معلول آقا و خانم در رشته ورزشی بوچیا برگزار و در پایان نیز به ۶ نفر از نفرات برتر مدال، لوح تقدیر و هدایا اهدا شد.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 13663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =