برگزاری مجدد نماز جمعه تهران در صورت موافقت ستاد ملی کرونا

شهر: علیرضا زاکانی شهردار تهران با حجت الاسلام محمدجواد حاج ‌علی ‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار شهر حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران که امروز شنبه ۲۴ مهر۱۴۰۰ برگزار شد گفت: امروز درباره شکل گیری و رفتن به سمت ارتقای جایگاه مساجد در شهر و آن‌چه که بر صلاح و فایده امت و امامت در قرآن مطرح شده است گفت و گو و تبادل نظر شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده درباره نقشه الهی برای شهرهای اسلامی و شهر تراز مورد نظر خداوند متعال بود و امیدواریم طبق این قاعده شاهد روزهای بهتری برای شهر و شهروندان تهران باشیم که امیدهای زیادی برای تحولات پیش روی این شهر وجود دارد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به مبحث برگزاری مجدد نماز جمعه در پایتخت که در جلسه خود با شهردار تهران مطرح شد، گفت: تهران تنها شهری بود که نماز جمعه در آن از اوایل شیوع کرونا تعطیل شد و در حال حاضر نماز جمعه در کشور کم و بیش دایر شده و در تهران نیز مقدمات برگزاری مجدد آن انجام شده و در صورت اعلام موافقت‌ ستاد ملی کرونا طبق تدبیر رهبر معظم انقلاب، امید داریم که در ماه ربیع الاول شاهد برگزاری مجدد نماز جمعه در تهران باشیم.

او تصریح کرد: در حوزه برگزاری مجدد نماز جمعه در پایتخت نیز کارهای مشترک زیادی با شهرداری تهران داریم که درباره آنها نیز تبادل نظر شد.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 13669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =