پیشگیری از ورود به ششمین موج طغیان ویروس کرونا در فصل سرما

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب تزریق واکسن کرونا به شهروندان در یک اتوبوس سیار، ایستگاه مترو نیروی هوایی و مساجد منتخب محدوده خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری شهردار این منطقه با اشاره به آغاز فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان با شعار«تهران دوباره جان می‌گیرد» گفت: در ادامه پویش جهادی واکسیناسیون شهروندانی تهران در پایگاه‌های ثابت و سیار، ایستگاه مترو نیروی هوایی در خط چهار، اتوبوس ویژه واکسیناسیون در فلکه دوم نیروی هوایی و پنج مسجد منتخب در نواحی چهارگانه میزبان شهروندان هستند.

شهردار منطقه ۱۳ افزود : با اعزام واحد سیار، نسبت به تزریق واکسن در مساجد منتخب منطقه شامل: چهارده معصوم(ع) ، سرکانیا، جامع امام صادق(ع) و ابا عبدالله الحسین(ع)  در خیابان پیروزی، میدان امام حسین(ع)، دماوند، امامت و پیروزی اقدام می شود.

شکری افزود: یک دستگاه اتوبوس سیار نیز در پایانه ابن سینا واقع در خیابان پیروزی نیز مستقر است که مسافران می‌توانند از این فرصت برای واکسیناسیون استفاده کنند.

او اضافه کرد: واحد مستقر در ایستگاه مترو نیروی هوایی نیز به خدمت رسانی به شهروندان در فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندانی تهران مشغول بوده تا شهروندان بدون دغدغه در سفر درون شهری با مترو، بتوانند واکسن بزنند.

شهردار منطقه ۱۳ واکسیناسیون عمومی را تنها راه خروج از بحران شیوع کرونا و پیشگیری از ورود به ششمین موج طغیان ویروس کرونا در فصل سرما دانست و یادآور شد: از این رو، پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن کرونا با شعار«تهران دوباره جان می گیرد» که از سوی شهرداری تهران، فرصتی طلائی برای مهار کرونا است.

شکری ادامه داد : درخواست من از همه شهروندان این است که تزریق واکسن را جدی گرفته و حتما برای تزریق دز اول و دوم واکسن خود به پایگاه‌های سیار و ثابت تعیین شده مراجعه کنند.

شهردار منطقه ۱۳ پیش از ظهر امروز، از محل پایگاه‌های تعیین شده واکسن از جمله اتوبوس سیار واکسیناسیون مستقر در پایانه ابن سینا بازدید کرد.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 13670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =