اقتدار نیروی انتظامی مایه افتخار و پشت گرمی همه مسئولان است

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با هدف تجلیل از زحمات نیروی انتظامی در استقرار نظم و امنیت در سطح شهر با فرماندهان نیروی انتظامی دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیدحمید موسوی شهردار این منطقه به مناسبت هفته نیروی انتظامی به همراه سرگرد ابراهیم اسماعیل پور فرمانده یگان حفاظت شهرداری این منطقه با سردار محمدکریم بیات مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، سرهنگ ارسلان قاسم زاده سرپرست سرکلانتری یکم، سرهنگ علی اصغر خانی رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش و نیروهای یگان حفاظت شهرداری منطقه یک، جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها موسوی اقتدار و صلابت بی‌نظیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و پشت گرمی همه مسئولان دانست و گفت: شهرداری با اتکا به این پشتوانه ارزشمند در انجام امور محوله تاثیرگذارتر و موفق‌تر خواهد بود.

او افزود: نیروهای خدوم و بی ادعای انتظامی با خدمات شبانه روزی خود ضامن امنیت و انضباط شهر و شهروندان در جای جای کشور عزیزمان هستند که امیدواریم به یاری خدا همواره در این مسیر خدمتگزاری، سرافراز و پیروز باشند.

شهردار منطقه یک همچنین نیروی انتظامی را همراه و همگام مدیریت شهری در شمال تهران و تعاملات نزدیک آنان را در اجرای موفق پروژه‌های شهری در راستای حفظ حقوق عمومی شهروندان، ضروری دانست و از همکاری ها و تعاملات سازنده یگان حفاظت شهرداری تهران در اجرای موثر ماموریت‌های محوله، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است به همین مناسبت شهرداران نواحی منطقه یک نیز به دیدار نیروهای انتظامی محدوده خود رفتند با اهدای گل از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
کد خبر: 13672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =