نقش موثر شهرداری تهران در گسترش روحیه ورزشی میان شهروندان

شهر: رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران به عنوان یکی از متولیان وررزش در شهر، می‌تواند نقش موثری بر گسترش روحیه ورزشی میان شهروندان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، امروز -یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰- در شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه دیروز، روز ملی پارالمپیک بود، گفت: ما حق جانبازان و معلولان را گرامی می‌داریم و از موفقیت‌هایی که آنان در پارالمپیک به دست آوردند، خوشحالیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه فردا هم روز تربیت بدنی و ورزش است، این روز را به همه ورزشکاران تبریک‌ گفت و ادامه داد: امیدواریم روحیه ورزشی همواره در شهر جاری باشد. درواقع شهرداری تهران که یکی از متولیان است و باید به این امر توجه ویژه کند. همکاران ما را در شهرداری و مناطق می‌توانند برای گسترش روحیه ورزشی نقش موثر داشته باشند و شهروندان را به ورزش کردن ترغیب کنند. 

او بیان کرد: ۲۴ مهر ۱۳۵۸ روزی است که مسجد جامع کرمان را به آتش کشیدند و ما در تهران شعار دادیم که شاه مسجد را به آتش کشید. عده‌ای اجیر شدند و نمازگزاران مسجد جامع را مجروح کردند و ۲ نفر به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز قرار بود شهردار تهران در جلسه حضور داشته باشد و شهرداران مناطق نیز معرفی شوند و از تخصص و سوابق کاری آن ها مطلع شویم، اما این امکان فراهم نشد و امیدواریم هفته آینده، جلسه شورا با حضور شهردار تهران برگزار شود. 

۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 13680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =