درآمد یک میلیارد تومانی شهرسالم از فرانشیز

شهر: حمید چوبینه درباره فرانشیز ۱۰ درصدی، گفت: در ۳ ماه اخیر از ۱۰ درصد فرانشیز مراکز درمانی حدود یک میلیارد تومان برای مجموعه شهر سالم آورده داشته است.

به گزارش خبرنگار شهر، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران -  یکشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ - با حضور در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران تاکید کرد: سلامت موضوع مهمی است که شهرداری تهران در ردیف بودجه از آن کم بهره است.

او افزود: در سال ۹۶، بودجه سلامت کارکنان شهرداری و خانواده آنها  ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است و امسال (۱۴۰۰) این بودجه به ۲۷۵ میلیارد تومان رسیده است و می‌توان گفت هزینه ها نسبت به سال ۹۶ ، حدود ۵ الی ۷ برابر شده است. 

چوبینه با بیان اینکه با افزایش بودجه، مسلما امکان ارائه خدمات بیشتر می‌شود، افزود: فرانشیز هزینه‌ها را منظم می‌کند. در بیمارستان‌ها تیم‌ نظارت کاملی وجود ندارد که از بیمارستان رسید و فیش بخواهد و هنگامی که همکار ما در شهرداری به بیمارستان مراجعه می‌کند و قرار است فرانشیز پرداخت کند، قطعا دقت خواهد کرد که هزینه اضافی به او القا نشود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران تاکید کرد: در حوزه درمان فقط بحث فرانشیز ۱۰ درصد مطرح نیست، بحث منظم کردن روال ارائه خدمات توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد نیز مهم است که مهم‌تر از آن ۱۰ درصد فرانشیز است. در ۳ ماه اخیر فرانشیز مراکز درمانی حدود یک میلیارد تومان برای مجموعه شهر سالم آورده داشته است.

*در بیمه های درمانی،بخشی از هزینه درمان را باید خود بیمه شده از جیب پرداخت کند که به این میزان پرداختی،فرانشیز می گویند.

۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 13688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =