رونمایی از طرح‌های مناسب‌سازی بوستان کوثر

شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه۲۱ در آیین افتتاح طرح‌های مناسب‌سازی شده بوستان کوثر با روشندلان، سالمندان، توان یابان و سایر شهروندان حاضر در بوستان درباره مشکلات محله گفت‌وگو کردند و تصمیمات و دستورات لازم درباره حل مشکلات بوستان و محله از سوی شهردار به مدیران مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب‌زاده شهردار این منطقه در ابتدای این بازدید گفت: هنگامی که برای انجام هر پروژه ای، نظر و دیدگاه جامعه هدف را جویا شویم، موارد را تبیین کنیم و در نهایت خواست عموم جامعه شهروندی را مدنظر قرار دهیم، می‌توانیم میزان رضایتمندی بیشتر و توفیق خدمتگزاری گسترده‌تری را نیز تجربه کنیم.

او با تاکید بر نظرخواهی و نظرسنجی از شهروندان به عنوان ذی نفعان و بهره برداران اصلی از مجموع پروژه‌های کوچک و بزرگ شهری افزود: با همین کار کوچک یعنی در بین مردم بودن و نظرات و نیازهای واقعی آنان را جویا شدن؛ به راحتی می‌توان در مسیر کاهش هزینه‌ها و تسریع پیشبرد روند انجام پروژه‌های شهر گام بلندی برداشت.

رجب‌زاده ادامه داد: متاسفانه امکانات شهری، حمل ونقل عمومی و زیرساخت های موجود به ندرت برای استفاده عزیزان معلول و حضور مستقل شان در جامعه مناسب است.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: تمام اقشار جامعه شهروندی باید در اداره امور شهر یاریگر مدیریت شهری باشند و این اعتماد دو سویه نخواهد بود مگر در سایه ایجاد اعتماد و حس مشارکت همه جانبه بین مردم و شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی و خدمات رسان.

رجب زاده بیان کرد: ایران اسلامی رنگین کمانی از ادیان، مذاهب، گویش‌ها و لهجه‌هاست؛ اما این همه تفاوت در زیر پرچم و رهبری واحد همواره در تلاش برای سربلندی کشور درحال فعالیت هستند و برای حل مشکلات و معضلات از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

بر اساس این گزارش توان یابان، روشندلان و سایر اقشار جامعه شهروندی حاضر در بوستان کوثر به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با شهردار و سایر مدیران منطقه ۲۱ در خصوص مشکلات خود گفت‌وگو کردند و موضوعات محله را به اطلاع شهردار منطقه رساندند.

۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
کد خبر: 13703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =