تزریق ۹۰هزار دُز واکسن، در واحدهای سیار و ثابت

در نخستین روزهای مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب پویش «تهران دوباره جان می گیرد»، مجموع واکسن‌ها تزریق شده به بیش از ۹۰ هزار دُز رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در مرحله نخست پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران که از اول مهرماه تا ۲۱ مهرماه به اجرا درآمد بیش از ۷۰ هزار دُز واکسن تزریق شده و این عدد با آغاز مرحله دوم این پویش به بیش از ۹۰ هزار دز تزریق واکسن رسید.

در مرحله دوم این پویش جهادی، واکسیناسیون شهروندان توسط ۲۲ اتوبوس مستقر در معابر و میادین پرتراکم، استقرار واحدهای واکسیناسیون در ۲۲ ایستگاه پرتردد مترو، واکسیناسیون شهروندان کم‌توان و ناتوان تهران از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران و اعزام واحدهای سیار بر اساس زمانبندی دوره ۲۲ روزه به ۲۲۰ مسجد شاخص انجام می شود.

بر اساس این گزارش، مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری تهران روز پنج شنبه  ۲۲ مهرماه با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و مدیران شهری در قالب ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران جهت یاری رساندن به ستاد ملی مقابله با کرونا تهران به طور رسمی در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آغاز به کار کرد.

همچنین در ۱۲ مجموعه ثابت باقی مانده از مرحله اول این پویش شامل پایگاه های مدیریت بحران و سایر مکان های شهرداری تهران واکسیناسیون شهروندان به صورت روزانه انجام می شود. شهرداری تهران بیش از ۴۰ مجموعه خود را از گذشته در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون شهروندان قرار داده است.

۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 13715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =