وحشیانه‌ترین اقدامات داعش به نام اسلام برای تفرقه‌افکنی

شهر: رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با برادری و اتحاد توطئه دشمنان را خنثی کنیم. داعش که مدعی اسلام است با هدف تفرقه افکنی وحشیانه‌ترین اقدامات را در کشورهای منطقه انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران سه‌شنبه - ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰- در هفدهمین جلسه شورای شهر تهران با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ایام پرفروغ میلاد پیامبر اسلام، تاکید کرد: اتحاد و برادری از ضروریات مکتب و دین اسلام است. بنابراین باید این اتحاد و برادری به خوبی و قبل از هرچیز بین خودمان برقرار شود.

چمران افزود: مدعی هستیم که وحدت را بین همه فرق اسلامی برقرار می‌کنیم اول باید بین خودمان این وحدت وجود داشته باشد تا بتوانیم به هدف پیامبر اسلام برسیم و توطئه دشمنان برای وحدت شکنی را خنثی کنیم.

او گفت: می‌بینیم‌ داعش که مدعی اسلام است، وحشیانه‌ترین اقدامات را در کشورهای منطقه به نام دین اسلام و با هدف تفرقه‌افکنی انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه بعضی به دنبال مکتب‌های ساختگی هستند و از اصل اسلام که توحید است فاصله می‌گیرند، عنوان کرد: واقعیت اسلام توحید است و توحید بر مبنای وحدت شکل می‌گیرد، امید است بتوانیم در مسیر وحدت حرکت کنیم که پیروزی ما در این راه میسر می شود.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 13734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =