سرای محلات خانه دوم شهروندان هستند

مسعود رنجبریان در بازدید از سرای محله ایرانشهر گفت: گروه‌های مردم نهاد، فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و تعاملات دوسویه اقشار مردم با سرای محلات نشان می‌دهد که شهروندان، این اماکن را به عنوان خانه دوم خود برگزیدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، شهردار قلب پایتخت با اعلام این مطلب بیان داشت: در سرای محلات خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و استعدادهای ناب و بالقوه باید شکوفا و به بالفعل تبدیل شود و مدیریت شهری هم به عنوان پشتیبان باید همواره در کنار مردم قرار گیرد و پلی در جهت تعالی و رشد کیفیت زندگی در کلانشهر تهران باشد.

این بازدید در ۲۱ مهرماه با همراهی احسان یلوه شهردار ناحیه یک، محمدجواد سپهری رابط هیات رییسه شورایاری منطقه، محمدرضا محترمی دبیر محله ایرانشهر و جمعی از مدیران شهری انجام شد و شهردار منطقه پس از گفت‌وگو با شهردار ناحیه، معتمدین این محله و جمعی از نمایندگان مردم دستورات لازم را برای توسعه سرا و رفع کاستی‌ها و مشکلات پیش رو صادر کرد.

در حاشیه این بازدید شهردار منطقه۶ ضمن تشکر از بانیان مردمی طرح خیرانه هدیه لوازم التحریر به خانواده‌های بی‌بضاعت در آماده‌سازی بسته فرهنگی این طرح، بصورت نمادین مشارکت کرد.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 13738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =