استقرار اتوبوس سیار زندگی در میدان ثامن الحجج (ع) منطقه ۱۵

سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ گفت: اتوبوس سیار واکسیناسیون در قالب اجرای پویش جهادی «تهران دوباره جان می گیرد» با هدف تسریع در امر تزریق واکسن کرونا در میدان ثامن الحجج (ع) مستقر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و در راستای تحقق شعار «تهران دوباره جان می گیرد»   با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از یکشنبه ۲۵ مهر آغاز به کار کرد که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

به گفته او؛ این اتوبوس سیار با ۶ نیروی انسانی از خانه دوام و داوطلبان واکنش اضطراری محلات از ساعت ۹ تا ۱۸ به شهروندان خدمات ارائه می کنند که به طور میانگین روزانه ۱۰۰ دوز واکسن به شهروندان تزریق می شود.

جعفری با اشاره به اینکه در پویش «تهران دوباره جان می گیر» ده مسجد منتخب نیز میزبان شهروندان برای واکسیناسیون است بیان کرد: با اجرای این پویش جهادی و همکاری شهروندان روند از بین رفتن این بیماری در سطح تهران تسریع یابد.

او افزود:  مسجد ابوذر در ناحیه یک، مسجد القران، ولیعصر، جامع المهدی و النبی در ناحیه دو، مساجد امام حسن مجتبی و جامع بهشتی در ناحیه سه، مسجد امام حسن مجتبی در ناحیه چهار، مسجد جامع افسریه در ناحیه پنج و مسجد الرسول در ناحیه ۶، مساجد منتخب این منطقه در فاز دوم پویش واکسیناسیون هستند و شهروندان برای تزریق واکسن می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به مساجد مراجعه کنند.

سرپرست شهرداری منطقه به مراکز ثابت واکسیناسیون سطح منطقه اشاره کرد و گفت: مرکز خودرویی و پیاده بوستان آزادگان، فرهنگسرای خاوران، مرکز بوستان وفا ویژه و مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه  نیز در خدمت مراجعه کنندگان هستند.

جعفری در پایان  ادامه داد: واکسیناسیون عمومی اساسی‌ترین راه حفظ سلامت و ایمنی جامعه است.

۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 13793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =