انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

شهر: رئیس مرکز ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری تهران طی احکام جداگانه‌ای سرپرست جدید معاونت بین‌الملل، سرپرست معاونت تبلیغات و مشاور و سرپرست حوزه ریاست این معاونت را مشخص و منصوب کرد.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری تهران طی احکام جداگانه‌ای حمیدرضا غلامزاده را به عنوان سرپرست معاونت بین الملل، حامد احسانبخش را به عنوان سرپرست معاونت تبلیغات و انتشارات و حمیدرضا عسگری را به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد. 

حمیدرضا غلامزاده دارای دکترای مطالعات آمریکا است که سابقه مدیریت اندیشکده خانه دیپلماسی و مدیریت روابط بین الملل و سردبیری انگلیسی خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد. 

همچنین حامد احسانبخش دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات است و از جمله مدیران باسابقه‌ در شهرداری به شمار می‌رود که پیش از این ریاست اداره تولیدات و اداره رصد و تحلیل معاونت رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران را بر عهده داشته است. 

حمیدرضا عسگری هم دارای دو کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت شهری و مهندسی لرزه است که از سوابق او می‌توان به مدیرت سرویس استان‌ها در خبرگزاری دانشجو، مدیرت کل سامانه فارس من در خبرگزاری فارس و مجری‌ کارشناس در برنامه‌های مختلف تلویزیونی همچون پایش و چاپ اول اشاره کرد.

۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 13796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =