دیوار نگاره‌های بزرگراه آیت الله رفسنجانی به نام پیامبر مهربانی‌ها مزین شد

به مناسبت فرارسیدن میلاد نورانی پیامبر رحمت و مهربانی؛ حضرت محمد (ص) و هفته وحدت دیوار نگاره های بزرگراه آیت الله رفسنجانی به نام پیامبر مهربانی ها مزین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، جعفر میرزایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه تمسک جستنِ مسلمانان جهان به قرآن و سیره پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)، مهمترین عامل وحدت، عزت و اقتدار جامعۀ اسلامی است، بیان کرد: با توجه به اهمیتِ وحدت و یکدلی مسلمین و لزوم شاداب سازی محیطی و تبریک این مناسبت فرخنده و پر برکت به شهروندان، فضاسازی و تبلیغات محیطی هفته وحدت در معابر اصلی در دستور کار قرار دارد.
او افزود: هنر به عنوان فراگیرترین و تاثیرگذارترین زبان ارتباطی در مسیر جریان‌سازی و اثربخشی فرهنگی میان عموم مردم شناخته می‌شود و درهمین راستا مدیریت شهری منطقه تلاش دارد با بهره گیری از زبان هنر در فضاسازی محیطی، ضمن تبریک ولادت فرخنده پیامبر اکرم (ص)، به ترویج ارزش های وحدت و همدلی بپردازد.
میرزایی افزود: همزمان با فضاسازی محیطی و آذین بندی  معابر و بزرگراه‌های سطح منطقه، طرح دیوارنگاری مضامین میلاد فرخنده حضرت رسول(ص) در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی اجرا شد.

۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 13804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =