برگزاری برنامه‌های تفریحی و شاد در منطقه ۲

شهرداری منطقه۲ به مناسبت ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را برای ایجاد نشاط و شادی در این مناسبت فرخنده تدارک دیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،کاظم داودی ،معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و ولادت امام جعفر صادق علیه‌السلام موسس مذهب جعفری؛ شهرداری منطقه۲ با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی با شهروندان در این عید همراه می شود.

او افزود: باتوجه به بهبود وضعیت شرایط کرونا و به منظور حفظ شرایط موجود؛ ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی در جوار مقبره الشهداء گمنام درمحلات، بوستانها و سایر فضاهای فرهنگی-اجتماعی بارعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.
داودی در ادامه گفت: جشن‌های محله‌ای با مشارکت مردمی و با استفاده از ظرفیت‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، هنرمندان و ورزشکاران محلات از جمله برنامه‌های این مناسبت مهم است.

معاون شهردار منطقه ۲ افزود: دیدارو تکریم خانواده شهداء اهل تسنن منطقه، اجرای جشنواره اقوام درکافه پاچنار فرحزاد، ویژه برنامه های ورزشی درمحلات و بوستان ها، برگزاری مسابقه ویژه زنان سرپرست خانوار، کمک های مومنانه ، تهیه  و تولید محتوای فرهنگی با موضوع هفته وحدت از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

داودی در پایان هدف از برگزاری این مراسم ها را تکریم، تعظیم و ترویج شعائر اسلامی برشمرد و افزود: توجه ویژه به گروه‌های کم برخوردار و استفاده از ظرفیت‌ها و هم افزایی شهروندان مطابق بارعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از مهم ترین رویکردها واهداف این برنامه‌ها است.

۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 13811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =