حرکت کاروان خودرویی مولودی خوانی در جنوب شرق تهران

سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ از حرکت کاروان خودرویی مولودی خوانی در محله های جنوب شرق تهران همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: برنامه های تدارک دیده شده امسال نیز به لحاظ قطع زنجیره کرونا با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با آغاز هفته وحدت در حال اجراست.

به گفته او؛ در این راستا امشب و فردا کاروان خودرویی مجهز به سیستم صوت و آذین بندی شده به پخش سرود، مولودی خوانی و موسیقی در محله ها می پردازد. جعفری در ادامه به تشریح ویژه‌ برنامه‌های متنوع در شب و روز این عید فرخنده اشاره کرد و افزود: اجرای مراسم نورافشانی در خیابانها، معابر و میادین اصلی سطح محلات منطقه با مشارکت اداره زیبا سازی، رژه نمایشی اسکیت سواران کودکان و نوجوانان با شعار «وحدت و مهر ورزی» و  برپایی جشن وحدت در بوستانها، مساجد و فضاهای منتخب منطقه از جمله این برنامه ها خواهد بود.

سرپرست شهرداری منطقه افزود: به همین مناسبت برنامه های تجلیل از خانواده معظم شهدا، ویزیت رایگان ویژه افراد کم برخوردار با شعار «وحدت و مهرورزی» با مشارکت پزشکان جهادی و خیرین، کمکهای مومنانه در قالب برنامه «بهار وحدت و همدلی»، کمپین «نور، شهر، امید» شامل انجام تبلیغات مجازی و تشویق و ترغیب شهروندان به آذین بندی و تزیین بالکن و پنجره های ساختمانهای بلند مشرف به خیابانها با پرچم، بادکنک، ریسه رنگی و اقلام رنگی و برپایی جشن برای کودکان انجام شد.

او به برگزاری جشنواره مجازی وحدت در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تولید پادکست های موضوعی، کلیپ، موشن گرافی، پوستر، برگزاری شب شعر وحدت، مسابقه ویژه کودکان و بزرگسالان، برگزاری منبرهای مجازی با موضوع تفسیر سوره وحدت، بارگذاری سخنان مقام رهبری مد ظله العالی با موضوعات هفته وحدت، معرفی بزرگان منطقه (شهدا، جانبازان، ایثارگران و نویسنگان و مفاخر اهل تسنن از بخش های این جشنواره مجازی است.

برپایه این گزارش؛ هویت‌بخشی به سیمای بصری و آذین‌بندی اماکن عمومی و معابر پرتردد به مناسبت این عید خجسته با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام شده است.

۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 13813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =