برگزاری جشن‌ و مولودی‌خوانی در میدان آیینی امام حسین (ع)

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی-هنری این منطقه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق (علیه‌السلام) به‌ویژه در میدان آیینی امام حسین (ع)خبر داد.

به گزارش شهر به‌ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: روز ۱۷ ربیع‌الاول، خجسته میلاد ختم‌المرسلین، پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله) و حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، پایه‌گذار مذهب شیعه است که این عید بزرگ را بر همه زمین و آسمان‌ها و کل عالم امکان، به‌ویژه حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله فرجه‌الشریف)، نایب برحقشان، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شیعیان مخلص آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و خدا را سوگند می‌دهم به دو مولود نورانی که سلامت دین و دنیا را به همه عطا فرماید.

یزدی در تشریح ویژه‌برنامه‌های این منطقه به مناسبت این عید افزود: جشن‌های میدانی در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) در این ایام، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰، میدان هرندی، شنبه، یک آبان از ساعت ۱۸ و مجموعه یاس سفید واقع در خیابان مختاری، یکشنبه، ۲ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح برگزار می‌شود؛ همچنین امشب، نورافشانی در میدان هرندی و خیابان ۳۰ تیر برپا خواهد بود.

او ضمن تبریک هفته وحدت از بازدید از خانواده شهدای اهل تسنن و خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد و بیان کرد: مسابقات فرهنگی-هنری نیز همه‌روزه در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام) برگزار خواهد شد که این مسابقات با مشارکت سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران و در فضای مجازی، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی منطقه در حوزه نقاشی، خوشنویسی داستان‌های کوتاه و پادکست‌ها و... به اجرا درمی‌آید.

شهردار قلب طهران از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت را آذین‌بندی سراها به صورت مسابقه در محلات و اهدای جوایز به بهترین آذین‌بندی‌ خانه‌ها و بالکن‌ها معرفی کرد و ادامه داد: نشر قصه‌های بهشتی شامل تهیه کلیپ کوتاه از داستان‌های مرتبط با پیامبر رحمت (صلوات‌الله علیه)، برگزاری نمایشگاه‌های نگارگری با موضوع پیامبر رحمت به صورت مجازی، همچنین در نگارخانه گنج پنهان و البته اهدای ارزاق مثل همیشه و این‌بار به نام پیامبر رحمت (صلوات‌الله) از جمله این برنامه‌هاست.

یزدی در نهایت در مورد تجهیز کتابخانه‌ها، بیان کرد: در این حوزه، سفارش کتاب‌ها انجام شده و امیدواریم تا هفته کتاب و کتابخانی، این کتاب‌ها به سراهای محلات برسد.

۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 13814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =