جشن میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) در میدان آزادی برگزار شد

به همت شهرداری منطقه۹ و با همکاری ناحیه مقاومت حمزه سیدالشهدا ویژه برنامه شب میلاد رسول اکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمد جواد خسروی شهردار منطقه۹ با تبریک ایام هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: مجموعه شهری پی گیر برنامه های محله محور با محوریت مساجد است.

خسروی افزود: اجرای برنامه شب میلاد حضرت ختمی مرتبت و رئیس مذهب شیعه یک برنامه مشارکتی بوده که با همکاری شهرداری منطقه۹ و ناحیه مقاومت حمزه سیدالشهدا در میدان آزادی که نماد و سمبل آزادی، اتحاد و وحدت است، برگزار شده است.

شهردار منطقه۹ ابراز امیدواری کرد تا اجرای برنامه این شب فرخنده زمینه ساز اجراها و اتفاقاتی باشد که سبب ایجاد روحیه نشاط در دوران پسا کرونا برای شهروندان شود.

خسروی تاکید کرد: هدف ما در شهرداری منطقه۹ همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری این است تا برنامه ها با مشارکت شهروندان انجام شود که در این راستا همیاری بسیج و استفاده از این ظرفیت ارزشمند را می طلبد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) با اجرای برنامه های شاد و متنوعی از جمله؛ مولودی خوانی، نورافشانی، اجرای گروه سرود، شعر آئینی، اجرای زنده رحیم شهریاری، اهداء جوایز و پذیرایی در میدان آزادی برگزار و مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفت.

۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 13829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =