دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان  منطقه ۱۰

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۱۰ با حضور در مسجد لولاگر با اهالی محله دیدار و گفت و گو و درخواست های ایشان را بررسی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، به منظور بررسی مطالبات شهروندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک و عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی رضا شرفی شهردار منطقه ضمن حضور در نماز جماعت مسجد لولاگر واقع در ناحیه سه این منطقه، پای گفت‌وگو و مطالبات شهروندی نشست.

در این برنامه شهردار منطقه با اشاره به بافت فرسوده و لزوم رسیدگی به این مهم، گزارشی از وضعیت منطقه، چالش‌‍‌ها و مشکلات موجود و اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته از جمله افزایش سرانه فضای سبز، تملک باغات، رفع گره‌های ترافیکی، اصلاح هندسی معابر و... ارایه داد.

 آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک هفته وحدت، هدف از برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد را بررسی مطالبات شهروندان و خدمتگزاری به اهالی محل عنوان کرد و افزود: ارتباط بی‌واسطه با شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های به حق آن‌ها از مهم‌ترین وظایف مدیران شهری است، از این رو این دیدارها به صورت هفتگی و مستمر در مساجد مناطق ۲۲ اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار شهروندان موضوعات و درخواست‌های خود را با عضو شورای شهر مطرح و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان و پیگیری موارد مطروحه از سوی مدیران شهری صادر شد.

۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 13881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =