دیدار شهردار منطقه ۱۰ پایتخت با خانواده معظم شهدا

شهردار منطقه ۱۰ به همراه جمعی از مدیران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا رفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، صبح امروز رضا شرفی شهردار منطقه در منزل خانواده معظم شهیدان اکبری و گلستانی واقع در ناحیه ۲ حضور یافت و با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها که با هدف تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام یاد شهدا انجام شد شرفی ضمن دلجویی از خانواده معظم شهیدان اکبری و گلستانی به درخواست‌های ایشان رسیدگی و با اهدای لوح یادبودی از ایشان تجلیل بعمل آورد.

شهردار منطقه خانواده معزز شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خدمت رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان عنوان کرد و افزود: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است و در ادامه ابراز امیدواری کرد توفیق خدمت به این عزیزان به معنای واقعی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش سلطانی فرمانده بسیج منطقه، قلیچ خانی شهردار ناحیه ۲ و طاهری مدیر اداره ایثارگران منطقه در این دیدارها شهردار منطقه را همراهی کردند و ضمن بازدید و بررسی وضعیت این محلات با تعدادی از اهالی محل گفت‌وگو کرد.

۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
کد خبر: 13882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =