شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها برکت منطقه۱۷ هستند

نخستین دیدار شهردار منطقه ۱۷ با خانواده شهدای منطقه ۱۷ برگزار شد و قرار است هر هفته دیدار با خانواده معظم شهدا به اجرا در بیاید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷؛ رضا شنگی شهردار منطقه، حجت الاسلام سید جلال محبی و جمعی‌ از مدیران شهری منطقه ضمن دیدار از خانواده معزز شهیدان حبیب‌الله و عباس رضایی از خانواده‌ معظم این شهدا دلجویی کردند.

شهردار منطقه۱۷ در تکریم و تقدیر از خانواده شهیدان عباسی گفت: شهدا و خانواده‌های آن‌ها مایه برکت دارالشهدای تهران هستند و دیدار و رسیدگی به مشکلات این عزیزان وظیفه و افتخار است و رضایت این سرمایه‌های معنوی رضایت خداوند است.

شهیدان حبیب الله و عباس رضایی در سال ۱۳۶۵ و ۱۳۶۴ در منطقه شلمچه و سومار به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و شهید حبیب‌الله رضایی در زمان شهادت در حرفه پزشکی ایثار خدمت داشته است.

باحکم شهردار منطقه۱۷ ابراهیم‌کوه‌نژاد سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۷ شد.

رضاشنگی طی حکمی، ابراهیم کوه‌نژاد را به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۷ منصوب کرد و در جلسه تکریم و معارفه که با حضور معاونین و شهرداران نواحی برگزار شد؛ از زحمات محمدرضا افخم معاون سابق خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، تشکر و ابراهیم کوه نژاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۷ معرفی شد.

کوه نژاد پیش از این در سمت شهردار ناحیه یک منطقه۱۷، عهده‌دار خدمت بوده است و به عنوان ده شهردار ناحیه برتر پایتخت انتخاب شدند.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 13904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =