مسابقه ادبی «از فهمیده تا لندی» به مناسبت ۱۳ آبان

همزمان با سالروز شهادت شهیدحسین فهمیده، روز دانش‌آموز مسابقه ادبی «از فهمیده تا لندی» برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و ‌هنر، ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: ملت بزرگ ایران ظرفیت‌های عظیمی دارد که ظهور انقلاب اسلامی به مانند منشوری بازتابنده و نمایان‌گر جنبه‌های متنوعی از تلألو فرهنگ و باور و ایمان و عزم این ملت شد. یکی از این ظرفیت‌ها بروز نسل‌های متوالی است که تقویت کننده و دنباله‌رو نسل حماسه‌ساز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند که در ایثار و مقاومت و فداکاری مانند یک زنجیره پیوسته هستند. شاهد این مدعا هم فداکاری شهید نوجوان علی لندی در چهل و یکمین سال شهادت نوجوان قهرمان جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، شهید حسین فهمیده است، که ایثار بزرگ از جنس همان حماسه آفرینی‌ها برای کشور و مردم رقم زد.

کرد درباره برگزاری این مسابقه توضیح داد: به همین مناسبت امسال توفیق داریم تا در قالب مسابقه ادبی در دو رشته شعر و دل‌نوشته برای تمامی شهروندان، به خصوص نسل نوجوان و جوان، بخشی از قدردانی و ابراز احساسات شهروندان را بازگو کنیم.

رییس فرهنگ‌سرای ملل در خصوص شیوه شرکت در این مسابقه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا پایان آبان‌ آثار خود را در فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۰۲۵۶۶۰۹۴۵ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات و هدایای مسابقه به وب‌گاه فرهنگ‌سرای ملل(www.melal.farhangsara.ir ) مراجعه کنند.

تمامی آثار واصله پس از پایان مهلت ارسال، داوری شده و به هر یک از ۱۰ اثر برتر این مسابقه مبلغ ۱۰ میلیون ریال و به ۲۰ اثر شایسته تقدیر مبلغ ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 13911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =