روحیه جهادی و برنامه محوری در خدمت رسانی همه جانبه به شهروندان

شهردار منطقه ۱۰ در اولین جلسه شورای معاونین با تاکید بر تعمیق روحیه جهادی و خدمت رسانی همه جانبه به شهروندان خواستار جلب و ارتقاء حداکثری رضایت مردم شریف شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، طی شب گذشته جلسه شورای معاونان به ریاست رضا شرفی شهردار منطقه و با حضور جمعی از معاونان، مدیران و شهرداران نواحی در ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.

در حاشیه این جلسه شرفی با تاکید بر نظم و انضباط در حوزه های مالی، رفتاری و سازمانی خواستار مدیریت هزینه، صرفه و صلاح در عملکرد مدیران در حوزه های مالی شد و افزود: برنامه محوری یا عملکرد بر اساس برنامه از اولویت‌های تحت مدیریت او  است و اقدامات تمامی حوزه ها باید بر اساس برنامه ‌ریزی فصلی و سالیانه و با پیوست اجتماعی باشد.

تکریم ارباب رجوع و ارتباط موثر، برخورد مناسب و شایسته با شهروندان بر اساس تعالیم والای اسلامی و انسانی موضوع دیگری بود که شهردار منطقه به آن اشاره کرد و از مدیران خواست نسبت به تعیین وظایف، تقسیم کار و حضور موثر پرسنل و همچنین حضور حداکثری در میان شهروندان، اجتماعات و دیدارهای مردمی توجه ویژه داشته باشند.

او جلب رضایت مردم شهر و تامین رفاه حال شهروندان را کارکرد مورد انتظار مدیریت شهری عنوان کرد و توجه ویژه به حوزه نگهداشت، رعایت و اجرای کامل دستورالعمل نگهداشت، رسیدگی نواحی به نیازهای شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، کاهش زمان پاسخ گویی و همچنین فعالیت گسترده در زیباسازی معابر منطقه، رسیدگی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به امور نواحی و اسکان کارگری را امری ضروری دانست.

شهردار منطقه در بخشی از سخنان خود با اشاره بر ضرورت تدوین سازوکار تمامی واحدهای تابعه بر تشکیل ستادبرفروبی، کمیته‌های فنی و اجرایی، فرهنگی، اطلاع رسانی، مدیریت هزینه، نوآوری و مشارکت در تصمیم سازی، مناسبت‌های خاص با استفاده از ظرفیت و توانمندی بدنه کارشناسی و نخبگان سازمانی در جهت تولید و ثبت و ضبط دانش سازمانی با هدف برنامه ریزی دقیق، هم افزایی، تولید ایده و فکر و کاهش هزینه تاکید کرد.

 شرفی در خاتمه خواستار تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱، تملک باغات باقیمانده، تهیه بانک اطلاعاتی GIS و املاک منطقه، تهیه گزارش میزان نوسازی املاک سطح محدوده، تعیین و تکلیف قراردادها و اسناد باز مالی، طرح تعریض ادامه بزرگراه یادگار امام (ره)، طرح تفضیلی خیابان قزوین، روان آب نواب، پروژه های درشت دانه حوزه شهرسازی و ساماندهی پروژه های خردمقیاس شد.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 13936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =