سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، منصوب شدند

با حکم شهردار منطقه ‌۱۰، محمد کیان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه و حمید ناصحی به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه منصوب شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ‌۱۰، طی مراسمی با حضور جمعی از معاونان و مدیران با اهدای احکامی از سوی رضا شرفی شهردار منطقه حمید ناصحی به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات شهری و محیط زیست و محمد کیان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه معرفی شدند.

در این‌ مراسم شهردار منطقه ضمن آرزوی موفقیت برای محمد کیان و حمید ناصحی، ایشان را از نیروهای وظیفه شناس، باسابقه، خدوم، متعهد و آگاه به مسایل شهری نام برد و از آن ها خواست با سعه صدر و جدیت، بیش از پیش مدیریت شهری را در انجام اهداف سازمان یاری نمایند.   

محمد کیان دانش آموخته دکترای مدیریت مالی و از پرسنل رسمی شهرداری تهران پیش از این سابقه خدمت در مناطق ۱۱و ۱۴ و فعالیت در پست‌های مختلف در اداره کل امور مالی و اموال معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

 همچنین حمید ناصحی از کارمندان رسمی شهرداری تهران با ۱۹ سال سابقه فعالیت، پیش از این سمت معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴، قائم مقام شهردار منطقه ۲۱، مشاور اجرایی شهردار منطقه ۲، شهردار ناحیه ۱ و ۴ منطقه ۲۲ را در کارنامه خود دارد.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 13937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =