خروجی مدیریت شهری باید رضایت شهروندان باشد

یعقوب هوشیار:  باید بدانیم کار را برای چه کسانی انجام می دهیم و باید مردم در کنار ما و همراه ما باشند. همه اجزای مدیریت شهری باید در چارچوب خودشان کارکنندوخروجی باید این باشد که رضایت حداکثری را داشته باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در سومین بازدید محله‌ای یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ از محلات ناحیه ۳، ضمن بررسی پروژه‌های مهم عمرانی و گفت‌وگوی رودررو با مردم نسبت به اتخاذ دستورات مهم عملیاتی اقدام کرد.

در جلسه ستادی مدیریت شهری در منطقه ۱۸ تهران که با حضور یعقوب هوشیار شهردار منطقه ، شهردار ناحیه ، معاونان و روسای ادارات ناحیه برگزار شد، هوشیار پس از ارائه گزارش توسط شهردار ناحیه، ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی گفت: دوره جدید مدیریتی الزامات خاص دارد، چون مدیران ارشد با روحیه جهادی و انقلابی وارد شدند این دوره مدیریت پیش زمینه و پس زمینه ای به همراه دارد. پیش زمینه باید دانش محور باشد و توأم با آگاهی و دانش انجام شود، این نیست که ۱۰ ساعت کارکنیم و خروجی ۱۰% باشد. به همین خاطر در دوره مدیریت جدید میزان ارزیابی ما به صورت ماهانه با حضور در نواحی و با زبان آمارخواهد بود.

او تاکید کرد: امید داریم که همیشه اقدامات صورت گرفته رو به جلو باشد. درخصوص پس‌زمینه شرایط نیز باید اعلام کنم این اقدام همراه با مشارکت های مردمی است. باید بدانیم کار را برای چه کسانی انجام می دهیم؛  باید مردم در کنار ما و همراه ما باشند. همه اجزای مدیریت شهری باید در چارچوب خودشان کار کنند و خروجی باید رضایت حداکثری را همراه داشته باشد.

یعقوب هوشیار افزود: ناحیه ۳ منطقه ۱۸ تهران ظرفیت‌هایی با پتانسیل بالا دارد، بایدبستری ایجاد کنیم تاارزش افزوده حاصل شود.  طبیعتا فرق مدیر با کارمندان معمولی این است مدیر در بخش دارای باید یک قدم جلوتر باشد و بسترهای جدیدی را ایجاد کند.

شهردار منطقه تاکید کرد:‌باید ظرفیت‌های ناحیه را درتمام زمینه ها و حوزه ها شناسائی و با فکر و مطالعه دقیق و درقالب پیشنهاد ارائه کنیم، بودجه سال ۱۴۰۱ باید با فکر و پشتوانه دقیق کارشناسی و فنی تهیه و ارائه شود.

شهردار منطقه ۱۸ و هیات همراه در پایان این بازدید چند ساعته با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 13991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =