آموزش‌های خود مراقبتی و سلامت روان در وبینارهای آموزشی ویژه بانوان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از برگزاری سلسله وبینارهای تخصصی ویژه بانوان در هفته ملی سلامت بانوان(سبا) با رویکرد آموزش‌های خود مراقبتی و سلامت روان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، محمد جواد رشیدی در تشریح این خبر گفت: همزمان با آغاز هفته ملی سلامت بانوان ایرانی(سبا) با توجه به رعایت اصول فاصله ایمن جمعی و لزوم ترغیب شهروندان به ماندن در خانه، سلسله وبینارهای تخصصی ویژه بانوان با رویکرد ارتقای آگاهی زنان نسبت به موضوعات سلامت محور در روزهای ۸ و ۹ آبان ماه در فضای علمی sky room به صورت زنده در حال برگزاری است.

رشیدی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص این بیماری و ارائه راهکارهای موثر، هفته "سلامت زنان" فرصت مغتنمی شد تا مباحث مرتبط با سلامت روان و خود مراقبتی برای مقابله با کرونا ویروس به بانوان آموزش داده شود.

او ادامه داد: در این وبینارها که با حضور روان شناسان مجرب جهاد دانشگاهی علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد؛ مباحث مهمی از جمله زنان و مدیریت سلامت روان در بحران کرونا  و  زنان و مدیریت سلامت خانواده در بحران کرونا آموزش داده می شود.

بر اساس این گزارش وبینارهای آموزشی روزهای شنبه و یکشنبه ۸ و ۹ آبان ساعت ۱۵ برگزار و علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/jdsbm/meeting۲۵ به این نشست وارد شوند.

۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 13999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =