وجود سه چالش پیش روی شرکت شهر سالم

سرپرست شرکت شهر سالم نیروی انسانی، تجهیزات و چالش بناهای درمانگاه‌ها که دچار مشکلات فرسودگی و جانمایی هستند را به عنوان سه چالش اصلی پیش روی شرکت شهر سالم برشمرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی در دیدار با کادر درمان مراکز بهداشتی درمانی شهرداری تهران که در سالن آمفی تئاتر درمانگاه منطقه ۶ برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حمید چوبینه مدیرعامل سابق شرکت، سمت‌ها را امانتی دانست که امانت‌دار باید با کارنامه خوب به نفر بعدی بسپارد.

او با اشاره به سابقه همکاری خود با تک تک حاضران در سال‌های دور و نزدیک گفت: در زمان ورود به شرکت شهر سالم، به عنوان پزشک اورژانس مشغول کار شدم که به آن هم افتخار می‌کنم. پس از آن به تناوب به عنوان رئیس درمانگاه‌های مناطق ۴ و ۵، رئیس بازرسی، معاون درمان و معاون پیشگیری و بهداشت خدمت کردم تا امروز که مسئولیت خطیرتری بر عهده بنده گذاشته شده است.

سرپرست شرکت شهر سالم ادامه داد: موضوعی که مسئولیت من را در این مقطع بیشتر می‌کند این است که تا به امروز هیچگاه از بین همکاران کسی در رأس شرکت قرار نگرفته بود. این موضوع ظرفیت‌ها و خطرات خاص خود را دارد. چون اگر موفق شویم این فرصت در آینده هم برای رشد همکاران وجود خواهد داشت و اگر تجربه بدی باشد، ممکن است تکرار نشود.

نورمحمدی با اشاره به رویکرد شهردار جدید تهران به سمت تحول‌گرایی و مدیریت جهادی افزود: حرکت جهادی در شرکت شهر سالم که کارش خدماتی است، اهمیت و نمود بیشتری دارد و نیاز است در این همگی دست به دست هم بدهیم.

سرپرست شرکت شهر سالم اولویت نخست شرکت شهر سالم را خدمت به پرسنل زحمتکش و بازنشستگان محترم شهرداری برشمرد و گفت: پرسنل شهرداری همواره و در برخی ادوار بیشتر مورد هجمه قرار گرفته‌اند و در بعضی مسائل مظلوم واقع شده‌اند. اینجاست که باید با خدمات بهداشتی درمانی به آنها دست کم در این حوزه تسلی خاطر بیشتری دریافت کنند.

به گفته او، رویکرد مدیریت جدید شرکت شهر سالم تمرکز بر درآمدهای پایدار است تا بتوانیم بر اساس آن هزینه کنیم. برای این امر لازم است تا همه ما شرکت را از آن خود بدانیم و برای رشد و اعتلای آن بکوشیم.

سرپرست شرکت شهر سالم ادامه داد: شهید همت و شهید سلیمانی همیشه این نکته را مطرح و عمل می‌کردند که فرمانده کسی است که جلوتر از همه حرکت کند. اگر این کار را انجام دادیم یعنی موفق شده‌ایم، در غیر این صورت کار پیش نخواهد رفت. این چراغ راه ماست! من از معاونان و مدیران درمانگاه‌ها می‌خواهم که همیشه خود در متن مسائل حضور داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود،تأکید کرد: ما چند چالش بزرگ در مجموعه داریم؛ چالش نیروی انسانی، چالش تجهیزات و چالش بناها که دچار مشکلات فرسودگی و جانمایی هستند.

نورمحمدی اضافه کرد: باید طوری کار کنیم که مسئولیت‌هایی که از سوی بیت‌المال متوجه ماست را بتوانیم پاسخ دهیم. باید به جز جزء کارمان تسلط داشته باشیم تا خدای نکرده هزینه بی‌جایی نداشته باشیم و شرمنده مراجعه‌کننده‌ای که از جنس خود ماست، نشویم.

او با اشاره به این مصرع که «عبادت به جز خدمت خلق نیست» گفت: اگر بتوانیم دو کار مثبت برای مردم انجام بدهیم بهتر از ۱۰ کار نیمه تمام است که سودی هم برای خلق خدا نداشته باشد.

سرپرست شرکت شهر سالم به آیه شریفه «وامرهم شورا بینهم» هم اشاره کرد و گفت: از انتقادات و ایده‌های نو استقبال می‌کنیم و سعی بر این است که انتقادپذیر باشیم.

او در پایان افزود: کرونا همیشه یک تهدید بوده و هست پس بر اساس آن کیفیت خدمات را ارتقا و در نهایت بهره‌وری را افزایش دهیم. بهره‌وری مسئله مهم ماست و بر اساس آن باید کارکنان از درآمدهای شرکت بهره‌مند شوند که این عدالت است.

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 14045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =