پایش مستمر و استقرار نیرو در نقاط حساس منطقه ۱۹ همزمان با بارندگی ها

تمهیدات شهرداری منطقه ۱۹ برای پیشگیری از بروز آب ماندگی های احتمالی در بارش های پاییزی تشریح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در همین راستا ضمن پایش مستمر محورهای اصلی و نقاط حساس منطقه، نیروهای تعیین شده برای استقرار در این نقاط با تأمین تجهیزات مورد نیاز در آماده باش کامل هستند.

او افزود: طی بازدیدهای میدانی از نقاط حساس از جمله بزرگراه آزادگان، پل شهید صنیع خانی، تقاطع خیابان های شهید لطیفی و شهید زلفی و... علاوه بر رفع مشکلات عمرانی مشاهده شده، نزدیک به ۸ نقطه نیز لایروبی شد.

شهردار منطقه با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت لایروبی، نظافت انهار، شستشو و تخلیه دریچه های نصب شده روی انهار اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تجمع زباله و آبگرفتگی در انهار اصلی، حوضچه های واقع در ورودی این انهار مجهز به سیستم های زباله گیر خواهد شد.

به گفته توکلی این منطقه از ۴ کانال اصلی شامل بهشتی، دولتخواه، بهمنیار و آزادگان برخوردار است که به دلیل منتهی شدن شبکه های فرعی جمع آوری آب های سطحی به آنها، جلوگیری از ورود زباله به این کانال ها در بروز سیلاب های احتمالی هنگام بارندگی ها اهمیت بسیاری داشته و در اولویت اقدامات شهری قرار گرفته است.

۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 14065

برچسب‌ها