انتصاب مدیران جدید واحد بازرسی در برخی از مناطق

طی احکامی جداگانه از سوی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران، مدیران جدید بازرسی در مناطق ۲، ۴، ۵، ۸، ۹، ۱۰، ۱۲ و ۱۶ منصوب شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران, رضا محمدی مشاور و بازرس ویژه سازمان بازرسی در جلسه تکریم و معارفه مدیران بازرسی با بیان اینکه نیروهای با سابقه در شهرداری گنجیه‌ای از تجارب و تخصص هستند، گفت: استفاده از این نیروها در مجموعه‌های مختلف مایه فخر و مباهات است.

او به وظیفه بازرسی در تسهیل گری انجام امور اشاره کرد و افزود: بازرسان باید فرآیندهای معیوب را شناسایی و به مدیران کمک کنند تا این فرآیندها اصلاح و با رفع اشکالات و نقاط ضعف، رضایتمندی حداکثری شهروندان ایجاد شود.

محمدی تاکید کرد: هدف گزاری و ریل گزاری بازرسی کمک به همکاران و مدیران اجرایی و صیانت از افراد و پرسنل است و در این مسیر با جدیت عمل کرده و استقلال خود را نیز حفظ خواهد کرد.

بر اساس این گزارش انتصابات جدید در بازرسی مناطق به شرح زیر است:

در منطقه ۲ شهرداری، مجید ملامحمدی اردکانی که پیش از این به عنوان مدیر بازرسی منطقه ۱۸ بود که در سمت مدیر بازرسی منطقه ۲ منصوب و جایگزین جمشید یزدانی شد.

بهمن ابره دری سرگروه سابق خدمات شهری سازمان بازرسی به عنوان مدیر بازرسی منطقه ۴ معرفی و جایگزین هادی نیک پور شد.

محمد پردل جایگزین مهدی کمالی نژاد در بازرسی منطقه ۵ شد. پردل پیش از این سرگروه بازرسی معاونت شهرسازی سازمان بازرسی بود.

منطقه ۸ شهرداری نیز مدیر بازرسی جدید خود را شناخت و حامد سروری، مدیر بازرسی سابق کمیسیون ماده صد جایگزین حسین شهابی در بازرسی منطقه ۸ شد.

علیرضا عباسی که قبل از این مدیر بازرسی یگان حفاظت شهرداری بود، به عنوان مدیر بازرسی جدید منطقه ۹ منصوب و جایگزین حسین دزفولی مدیر بازرسی سابق این منطقه شد.

در منطقه ۱۰ ضمن تودیع محمد حسن مقدسی، محمد مهدی پارسا جو در سمت مدیر بازرسی این منطقه معارفه شد.

هادی نیک پور بازرس جدید منطقه ۱۲ و جایگزین حسین فرزین زاد شد. نیک پور پیش از این مدیر بازرسی منطقه ۴ بود.

محمد نصرتی بازرس سابق اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت نیز در حکمی به عنوان مدیر بازرسی منطقه ۱۶ منصوب و جایگزین عبدالحمید مقصودلو شد.

۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 14086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =