سکانداری قهرمانان ملی در مدیریت ورزش، اتفاقی ستودنی است

محمد آخوندی گفت: همگانی شدن و دسترس پذیر بودن فعالیت‌های ورزشی برای شهروندان نیاز جدی در زندگی شهری است و شورای اسلامی به طور جدی از فعالیت‌های توسعه ورزش همگانی پایتخت حمایت می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد آخوندی با حضور سرزده در سازمان ورزش و دیدار با سرپرست و مدیران این سازمان با بیان اینکه برخود وظیفه می‌دانیم از ورزش شهروندی حمایت کنیم، تاکید کرد: حسین اوجاقی از ورزشکاران برجسته و افتخارآفرین ملی است و حضورشان در مدیریت ورزش پایتخت، در توسعه ورزش تهران موثر خواهد بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، افزود: در شهر تهران رویدادهای بزرگی را در حوزه ورزش می‌توان رقم زد و با حضور ایشان که گزینه مناسبی در این حوزه است، امیدوارم اتفاق‌های خوبی نیز رقم خواهد خورد.

آخوندی با بیان اینکه در ورزش تهران می‌توان برگزاری المپیادهای بزرگ ورزشی در محلات را برای شناسایی استعدادهای ورزشی و توسعه ورزش همگانی شاهد بود، گفت: خوشبختانه شهردار تهران نیز توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش دارند و با توجه به ظرفیت‌های فراوان ورزش در پایتخت، باید زمینه استفاده حداکثری شهروندان در حوزه ورزش را فراهم کرد.

حسین اوجاقی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این دیدار با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده مناسب از پتانسیل‌های ورزشی در تهران افزود: سازمان ورزش در بسترسازی برای حضور هرچه بیشتر شهروندان در فضاها و فعالیت‌های ورزشی، نقشی مهم دارد و به دنبال اجرای برنامه‌های منسجم در ورزش شهروندی هستیم.

۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 14090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =